Lisäpainoleuanveto

12 viikon verkkovalmennus sinulle, joka haluat viedä leuanvetosi ja kaikkien ylävartalon vetävien lihasryhmien voimatasot uuteen ulottuvuuteen. Melko korkealla alkuvolyymilla lihasmassasi saattaa lisääntyä, ja se hyödynnetään täysimittaisesti valmennuksen edetessä. Tervetuloa mukaan!

3 harjoitusta viikossa

Alavartalon treeni on suositeltavaa jättää ylläpitoon (esim. 1xvko).

Videoidut ohjeet

Kaikista liikevariaatioista saat ohjevideon suoraan sovellukseesi.

Valmentaja käytössäsi

Suljetulla alustallamme saat aina vastauksen kysymyksiisi.

KENELLE?

Valmennus sopii parhaiten jo hieman harjoitelleelle henkilölle, joka pystyy tekemään vähintään kuusi leukaa kehonpainolla. Valmennus tuo huomattavia hyötyjä myös kokeneemmille nostajille, jotka eivät ole aiemmin selkeästi priorisoineet ylävartalon vetäviä liikkeitä.

12 VIIKKOA

Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin

Voit aloittaa valmennuksen välittömästi, kun saat pääsyn valmennusalustalle (yleensä heti, viimeistään 12h ostoksesta).

Leuanvetovalmennus sisältää kohtuullisen suuren määrän harjoitusvolyymia ylävartalolle, joten on hyvä, että osallistujalla on aiempaa nostotaustaa ja keho on tottunut voimaharjoitteluun. Ei kuitenkaan tarvitse olla vuosia treenikokemusta hyötyäkseen valmennuksesta.

Lähtökohtaisesti verkkovalmennukset ovat tarkoitettu terveille, täysi-ikäisille henkilöille. Leuanvedon priorisointi on toki mainio idea, jos et esimerkiksi pysty tällä hetkellä harjoittelemaan jalkoja lainkaan. Ymmärrämme, että harjoittelussa toisinaan ilmenee kipuja ja kolotuksia, jotka eivät johdu vakavasta vammasta tai sairaudesta. Pitkäaikaisista sairauksista kärsivät taas tuntevat itse parhaiten oman toimintakykynsä. Valmennuksiin osallistutaan omalla vastuulla, mutta suosittelemme terveydenhoitoalan ammattilaisen konsultaatiota aina tarvittaessa.

Myönnämme kaikille digitaalisille tuotteillemme 14 päivän maksuttoman palautuksen. Sinun ei kuitenkaan tarvitse palauttaa tuotetta, jos haluat suorittaa valmennuksen myöhemmin, sillä käyttöoikeus säilyy 12 viikon jälkeenkin.

Voit hyödyntää valmennuksessa oppimaasi ja jatkaa harjoittelua itsenäisesti tai osallistua esimerkiksi Voimanosto 2.0. -verkkovalmennukseen.

Joskus käy niin, että kaikkia harjoituksia ei ehdi tai pysty toteuttamaan valmennuksen aikana. Tällöin harjoitusjaksoa voi hyvin pidentää loppupäästä. Yksittäisen harjoituksen jääminen väliin ei vaikuta pitkällä aikavälillä. Suosittelemme tietenkin kausisuunnitelman noudattamista parhaan tuloksen saamiseksi.

Osta nyt, aloita kun haluat.

Sinun ei tarvitse aloittaa heti, mutta jos olet motivoitunut ja haluat nopeasti uusiin voimatasoihin, niin miksi odottaisit?

Käytämme evästeitä, jotta voisimme kehittää toimintaamme Sinun eduksesi. Käytämme myös kolmannen osapuolen palveluita verkkosivuliikenteen analysoinnissa. Mistään keräämistämme tiedoista ei voi yksilöidä yksittäistä käyttäjää. Voit halutessasi estää kaiken analytiikan. Lue lisää
Hyväksyn
Kieltäydyn
Vieritä ylös

Unohditko salasanasi? Anna sähköpostiosoitteesi ja lähetämme linkin salasanan vaihtamiseksi.

suorituskykyvalmentaja