Palvelut

Suorituskykyvalmentaja tarjoaa valmennus- ja liikuntakoulutusta lähi- ja verkkokoulutuksina sekä urheiluvalmennusta. Lisätietoja löydät alta.

Lähikoulutus

Koulutamme ympäri Suomen. Suosituin koulutuksemme on kuuden päivän mittainen suorituskykyvalmentajakoulutus.

Verkkokoulutus

Koulutusalustamme verkossa on auki 24/7 mahdollistaen opiskelun ajasta ja paikasta riippumatta. Kurssit ovat käytettävissäsi 12 kuukautta ostopäivästä lukien.

Urheiluvalmennus

Suorituskykyvalmentajan talliin kuuluu kilpaurheilijoita useista eri lajeista. Tarjoamme urheilijoiden ja tavoitteellisten harjoittelijoiden fysiikkavalmennuspalveluja.

Lähikoulutus

Kahden päivän lähikoulutus maksimivoima- ja lihasmassaharjoittelun suunnittelusta ja ohjelmoinnista sisältäen runsaan määrän käytännön harjoittelua.

Kuuden päivän lähikoulutus fyysisen harjoittelun suunnittelusta, ohjelmoinnista ja käytännön toteutuksesta. Koulutamme eri puolella Suomea vuoden aikana.

Neljän tunnin workshop, jonka voit tilata omalle salillesi. Koulutuksessa käydään käytännönläheisesti läpi nopeusvoimaharjoittelun toteutusta voima-nopeuskäyrää mukaillen.

Verkkokoulutus

Verkkokurssi, jossa käydään syvällisesti läpi voimaharjoittelun eri osa-alueiden suunnittelua ja toteutusta sekä urheilijan että kuntosaliharrastajan näkökulmista.

Työnimellä kulkeva verkkokurssi, joka julkaistaan vuoden 2020 aikana. Koulutus keskittyy valmennuksen kehittämiseen vuorovaikutuksen, motivaation ja psyykkisen suorituskyvyn näkökulmista.

Koulutusten kesto

Tavoitteellinen voimaharjoittelu
16 h
Voimaharjoittelun suunnittelu ja ohjelmointi
22 h
Suorituskykyvalmentajakoulutus
42 h

Asiantuntijat

Suorituskykyvalmentajan kouluttajat ovat liikunta-, valmennus- ja kuntotusalan ammattilaisia.
Valmentaja Aki Laitinen

Aki Laitinen

Suorituskykyvalmentaja, urheilufysioterapeutti (sert.)
Valmentaja Juho Kuusisaari

Juho Kuusisaari

Suorituskykyvalmentaja
Valmentaja Antti Pokki

Antti Pokki

Suorituskykyvalmentaja
Psykologi Kaisa Varkila

Kaisa Varkila

Psykologi

Blogi

Kirjoituksia suorituskyvyn kehittämisestä.

Juoksunopeuden kehittäminen fysiikkaharjoittelulla – osa 2

Kirjoituksen ensimmäisessä osassa käsiteltiin suoraan juoksemisen eli lineaarisen juoksunopeuden kehittämistä fysiikkaharjoittelun keinoin. Tässä toisessa osassa keskitytään suunnanmuutosnopeuden ja ketteryyden harjoittamiseen. Nopeus on tärkeä ominaisuus muun muassa pallopeleissä. Pelin seuraajalle nopea pelaaja ei näyttäydy ainoastaan kovavauhtisena Read more…

Isometrinen lihastyötapa voimaharjoittelussa – osa 2

Isometrinen lihastyötapa voimaharjoittelussa – osa 1 kuvasi kyseisen harjoitusmuodon hyötyjä, joita tiivistetysti ovat mm.: suurin mahdollinen motoristen yksiköiden yhtäaikainen aktivaatio nivelkulmaspesifin voimantuoton kehittäminen lajinomaisia tarpeita varten lihasjännekompleksin vahvistaminen lihasmassan kasvattaminen potentoiva harjoitusvaikutus Blogin jatko-osassa käsittelemme Read more…

Yhteystiedot

Suorituskykyvalmentaja Group
Hirsimetsäntie 17, 15200 Lahti

Puhelin & Whatsapp

040 519 2862

Ota yhteyttä