Suorituskykyvalmentajan

Tietopankki

Aki Laitinen
Askelkyykky

Tieto ei vähene jakamalla

Olemme täällä teitä varten

Valmennus- ja liikuntalalla ei tulla valmiiksi ikinä, mutta vain jatkuvalla opiskelulla voi varmistaa oman paikkansa ja oikeutensa työskennellä parasta vaativien asiakkaiden kanssa.

Me haluamme tukea suomalaisia valmentajia, urheilijoita ja harjoittelijoita jakamalla sen, mitä olemme vuosien aikana itse oppineet muilta. Siksi käytössäsi on maksuton tietopankki.

Tiede harjoittelun ja valmennuksen tukena

TUTKIMUSNOSTOT

Tietopankki
Vaikuttaako toistojen kesto (Time Under Tension) voiman ja lihasmassan kehitykseen?

Time Under Tension (TUT) eli  lihaksen kuormituksen alainen aika on eräs muuttuja voimaharjoittelussa. Vaikuttaako toiston keston johdosta muuttuva volyymikuorma voiman tai lihasmassan kehittymiseen?

Tietopankki
Kuinka nopeus palautuu voima- ja tehopainotteisten takakyykkyharjoitusten jälkeen?

Velocity Based Training (VBT) on harjoittelun säätelemistä nopeussuorituskyvyn avulla. Mutta milloin nopeus on palautunut lähtötasolle harjoituksen jälkeen? 

Tietopankki
Kaudenaikainen sykevälivaihtelu (HRV) kansallisen kärjen keskimatkanjuoksijalla

Sykevälivaihtelu (HRV) on yksi tapa arvioida kokonaiskuormitusta. Kuinka HRV käyttäytyy ammattiurheilijalla kauden aikana?

Paljon tietoa tiiviissä paketissa

Videoiskut

Webinaari: Yhdistetty voima- ja kestävyysharjoittelu

Webinaari

Urheiluvammat

Valmennuksen psykologia

Olemme matkamme alussa

Haluamme kehittyä

Kerro meille mitä Sinä haluaisit oppia?

sitä saa mitä tilaa

MUISTA MYÖS

Suorituskykyvalmentajan Podcast

Voimavinkit

anna palautetta

Kuulemme mielellämme toiveesi ja ehdotuksesi. Voit myös jättää kysymyksiä harjoitteluun ja valmennukseen liittyen, vastaamme niihin esimerkiksi podcastissa.

Muut kanavat

Haluatko kehittyä valmentajana?

Harjoitteletko tavoitteellisesti?

Käytössäsi on maksuton tietopankki.


Tuhat treenivinkkiä Instagramissa